DietaStyl życia

Zdrowy przepis na fit pizze

Statystycznie większa część społeczeństwa rezygnuje z postanowień noworocznych 12 stycznia. Większości z Nas zdrowe odżywianie kojarzy się z rezygnacją z przyjemności. Nic bardziej mylnego. Jest wiele zdrowych alternatyw popularnych przekąsek.

Dziś przedstawiamy Wam przepis na fitpizze:


Składniki:
⦁ 500g maki – mieszam różne rodzaje, przeważnie ryżową, orkiszową i jaglaną;
⦁ Szczypta soli;
⦁ 300-350g wody;
⦁ Mała łyżeczka miodu;
⦁ 8g suchych drożdży – to jest jedna saszetka;
⦁ 2-3 łyżki oliwy;

Przygotowanie:


⦁ Wodę, drożdże, oliwe i miód mieszam i odstawiam na 5 minut;
⦁ Dodaję mąkę z solą, powoli mieszam z wodą, kiedy się wymiesza to wyrabiam aż wszystko się ładnie i zgrabnie połączy w kulkę. Odstawiam na godzinkę;
⦁ Kroje na 4 części i wyrabiam z tego placek ;
Sos przygotowuje albo ze świeżych pomidorów jak jest sezon lub z przecieru pomidorowego. Pomidory lub przecier mieszam z oregano i papryką w proszku i smaruje pizze. Składniki na pizze niech pozostaną fantazją wykonującego.
⦁ Piekarnik nagrzewam na maxa- u mnie to 250o z termoobiegiem i piekę pizze przez ok 10min.

Smacznego!

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button